Terima kasih cikgu

Akhirnya, sampai juga masa untuk aku kongsikan lagu ni sejak sekian lama (aku dapat idea ni sejak mula bergiat dalam penulisan blog lagi - November 2012 - tapi kena untuk tunggu masa yang sesuai baru relevan). Jom, kita dengar lagu ni dan amati maksudnya..


Fokus - Terima kasih cikgu ^-^

dari album cover photo facebook
"i am what i am, because of all those past had happened to me ^-^! no matter what, let's keep moving on and striving for a better future.. in sya-Allah" - caption cover photo
Seperti caption tersebut, aku bersyukur kepada Allah dan berterima kasih kepada 'guru' dan '*legend' (rujuk entri istilah "legend") yang tak putus-putus mengajar aku tentang kehidupan. Tanpa mereka, siapa la diriku kini sekarang..
"Walaupun kini aku dah membesar dan menjalani kehidupan sendiri.. namun aku sentiasa ingin menghargai semua guru-guru aku yang tulus setia mengajar dan membekalkan aku ilmu.. Ya Allah, aku mohon agar kau rahmati semua guru-guru aku ini.."

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kamus bahasa melayu Sarawak

Kisah Luqman Al-Hakim, anaknya dan keldai

Panduan setting tulisan Jawi di komputer (Windows 10) & telefon pintar (Android)